Skip to main content
 

CEEPO Viper triatloni jalgratas

Tootja Ceepo
Toote saadavus: Tellimisel
Viper on originaalne ja ikooniline, oma ajast ees olev CEEPO triatloniratta platvorm, disainitud selleks, et vormida sportlase tipptasemel sooritusvõime maksimaalseks tulemuseks. Esialgne Viper heitis triatloniratta disainiraamatu ajaloo prügikasti, et uurida, kui kaugele saab kujundada süsinikkiudtorusid aerodünaamilise eelise saavutamiseks. Selle käigus lõi Viper omaenda kastist välja mõtteviisist kantud "vastuvoolu ujumise" traditsiooni, loomaks kiired jalgrattaid, mis suisa libiseksid läbi tuule.
Müügihind8 052,00 €
Allahindus
Hind / kg:
Suurus
Värvus
Grupp
Jooksud
Rehvid
Keskjooks
Käiguvahetaja korv
Jooksu laagrid
Tasuta transport
_1-4w.gif

CEEPO Viper triatloni jalgratas

Viper on originaalne ja ikooniline, oma ajast ees olev CEEPO triatloniratta platvorm, disainitud selleks, et vormida sportlase tipptasemel sooritusvõime maksimaalseks tulemuseks. Esialgne Viper heitis triatloniratta disainiraamatu ajaloo prügikasti, et uurida, kui kaugele saab kujundada süsinikkiudtorusid aerodünaamilise eelise saavutamiseks. Selle käigus lõi Viper omaenda kastist välja mõtteviisist kantud "vastuvoolu ujumise" traditsiooni, loomaks kiired jalgrattaid, mis suisa libiseksid läbi tuule.

NB  Pilt on illustratiivne

  • Raam - Viper
  • Stemm/lenks - VISION TRIMAX CARBON SI 013 AEROBAR  (integreeritud voolikud, juhtmed)
  • Grupp - Shimano DuraAce või SRAM Force TT
  • Jooksud - FSA Team 30 alu
  • Rehvid - Conti Ultra Sport III
  • Sadul - Selle Italia WATT

Viper 2.0
2024 aasta Viper on kiirem, elegantsem ja aerodünaamilisem maamärk meie 20-aastasest püüdlusest piiranguteta sooritusvõime suunas. Viper on meie tööhobusest aerodünaamika spetsialist, mis ammutab inspiratsiooni esialgse Viperi ainulaadsest pärandist, kombineerides õppetunde Shadow R-ist ja Katana-st, et aidata sportlasi ratta seljas veest jooksuni ja poodiumile.

Visioon:
2024 aasta Viper ei tee asju keeruliseks, vaid keskendub kõige olulisematele nüanssidele ja osutab tähelepanu tulemust enim mõjutavatele detailidele. Just see eristab Viperit: raami disain on märgatavalt lihtsustatud, kuid sellegi poolest teeb see parima soorituse. Elegantne, tagasihoidlik, kuid samas aerodünaamiline ja jõuline. Häireteta masin, mis hoolitseb rattaetapi eest, et sina saaksid ülejäänu eest hoolitseda.

Ainult aerodünaamika. Ainult kiirus. Ei midagi muud.

Kogu aerodünaamika võidud ühes paketis

Viper vormib 20-aastase kogemuse minimalistlikuks, aerodünaamiliselt optimeeritud võidusõidurattaks, mis keskendub kiireks liikumiseks olulistele komponentidele: geomeetria, süsiniku kvaliteet, kaal ja aerodünaamika. Vähem on rohkem lähenemine disainib raami selliselt, et kõrvaldab ebavajaliku materjali, mis võiks jalgratast raskemaks muuta. Alles jääb ainult see, mis tulemust. Kui miski ei tee sind kiiremaks, siis pole seda Viperil. 

Vähem pole mitte ainult rohkem; vähem on kiirem. 

Suutlikkus: 

Viper on mitmekülgne keskmiste ja pikkade distantside spetsialist, kiire tasastel lõikudel, kerge ja efektiivne tõusudel ning töötab suurepäraselt vastu- ja küljetuule lõikudel; mugav ja hästi juhitav, kui ratturid on aeropositsioonis või sõidavad püsti; kiirendab hästi; stabiilne kehvemaltel teeolusel ja viletsamates ilmastikutingimustes.

Toimib Ideaalselt isegi siis, kui päev ise ei ole parim. 

Omadused: 

Viper tasakaalustab ratta kaalu ja jäikust aerodünaamilise raamiga, mis suurendab pedaalidele avalduvat mõju. Lühendatud aerodünaamilisi toruprofiile kasutatakse seal, kus see on kõige olulisem. Eesmärk on parandada aerodünaamikat ja pakkuda suurenenud kiirusel paremat stabiilsust ning juhitavust. Ülemine toru kitseneb sadulatoru suunas, vähendades kaalu. Pööratav süsinikust sadulapost tagab suurepärase kohandatavuse ja summutab suurepäraselt vibratsiooni. Enam ei ole kaableid. Vähemalt mitte nähtavaid. Täielik kaablite integreerimine vähendab vastutuulest tekkivat turbulentsi ja näeb hea välja. Madalamad kinnitusega sadulavardad vähendavad tuuletakistust ning CEEPO Aero Brake tehnoloogia peidab pidurisadulaid ning suunab õhuvoolu ümber ratta. Ülemise toru kinnitusdetailid võimaldavad sinna lihtsalt lisada raamikoti. Raami disain võimaldab kasutada kuni 28 mm rehve. 

Viper detailides:

  • Integreeritud kaabeldus
  • Aerodünaamiline piduritehnoloogia (ABT)
  • Kerge ja jäik Toray süsinikkiudude paigutus
  • Aerodünaamilised toruprofiilid
  • Vähendatud õhutakistusega seat stay-d
  • Järsk sadulatoru nurk
  • Häälestatud mugavuse/jõu parimale suhtele
  • Pööratav süsinikust sadulapost
  • Rehvi mõõdud 700x23-700x28
  • Lihtsus liikumises 

Aerodünaamiline piduritetehnoloogia

Viperi unikaalne integreeritud pidurisadulate aerodünaamika tehnoloogia peidab sadulad tuule eest, parandades oluliselt õhuvoolu pidurite piirkonnas. Õhk liigub effektiivselt ja väikese takistusega üle esimese pidurisadula liikudes sealt edasi Kammtail alatorule vähendades selles piirkonnas rõhkude erinevust ja tuuletakistust. Kui kombineerime selle voolikute/juhtmetevaba lenksuga on selle platvormi Cda muljetavaldav. Madalale toodud seat stay torud vähendavad takistust veelgi, samas tagades raami stabiilsuse.

 Voolikute, juhtmete integreerimime

Kui tuuletakistus on triatleedi suurim vaenlane, siis Ceepo Viper on triatleedi parim partner. Viper vähendab ratta Cda miinimumini viies kõik voolikud ja juhtmed ära nii silma alt, kui ka tuule käest. Nii toimides saame puhta esiosa, mis vähendab turbulentsi ja tuuletakistust. Lihtsamalt öeldes on see kõik kokku rohkem aero. Voolikute ja juhtmete puudumine lihtsustab ka joogisüsteemide paigalduse. Ja mis veel - see kõik näeb äge välja!

 

  • Suurused:43(S) /47(M) /53(L)
  • Sobivad elektroonilised grupid: SHIMANO Di2, SRAM e-Tap AXS, FSA K-Force WE, Classified PowerShift Hub
  • Esimese hammaka Min/Max:Min: 30T / Max: 53T
  • Keskjooksu standard:BB386EVO
  • Kaelakausid:FSA NO.55R 1.5” ACR 
  • Stemmi pikkus: FSA SMR Stemm S-80mm, M-90mm, L-100mm
  • Pidurid ja rootorid: Flat Mount, 160mm Max.
  • O.L.D. & võll: Ees: 100mm x Ø12, Taga: 142mm x Ø12
  • Sadulapost: CEEPO tri-seat post (pööratav)
  • Kaal: raam: 1127g (M), kahvel : 506g (lõikamata steereri toru 300mm)
  • Karbon: Japan Toray ® Hi-Modulus Carbon
  • Maksimaalne rehvi laius: 28mm
  • UCI nõuetele vastav: ei

 

 

NB! KÕIKI CEEPO RAAME SAAB MEIE KAUDU ÜLES EHITADA SOOVITUD KONFIGURATSIOONIS!

Selle toote kohta pole veel ülevaateid kirjutatud.

Ostukorv on uuendatud

Kontakt

Riveante OÜ

Tüve tn 22a
13418 Tallinn, Estonia

Võta ühendust: +372 50 26 200

Reg nr: 11473210